вівторок, 22 вересня 2015 р.

Як ся маєш, Дрищеве?*

Доброго дня, Надрічне!

Ти в моїм серці щемом,

Болем і світлом вічним.


Шум Золотої Липи,

Зілля п’янкого трунки

В душу мені улито

Щедрим твоїм дарунком.


Тим чебрецем росистим,

Що на горбі крутому.

Оком криниці чистим

Біля самого дому.


Співом гаїв, ланами,

Ніжно-блакитним небом.

Голосом тата й мами

Кличеш мене до себе.


Гомоном рідним люду,

Дзвоном святим церковці.

Силу вливаєш в груди,

Наче ласкаве сонце.


Йшов я у світу клекіт,

Міряв доріг сувої,

Ти ж було недалеко, —

Завше в мені й зі мною.


Маю надію щиру,

Що, як прийде година,

Ти своїм тихим миром

Приймеш мене, як сина.


Василь Савчук


В неділю, 30 серпня 2015 року в селі Надрічне відбувся

День села.

          Дитальніше читайте    http://nadrichne.org.ua/





Немає коментарів:

Дописати коментар